fredag den 25. maj 2012

Baños del 3

Vi forlader Baños i dag :( Aah hvor har det vaeret fedt her! Jeg har moedt en masse soede mennesker, faet oevet salsa paa clubs'ne og sidst men ikke mindst faaet brudt nogle graenser og haft det for vildt :D Men foer vi forlader Baños er der da lige et par, der skal ud og swingjumpe IGEN - det tror jeg nok ikke lige, at jeg skal foreloebigt ;) Martin, som har vaeret syg er heldigvis blevet rask igen, saa han skal ogsaa ud og sige samtlige insinkter imod. Det betyder saa ogsaa, at vi er fuldtallige igen, hvilket er super skoent :D

Naa, men hvad har vi saa lavet siden sidst? Kort fortalt: Spansk, paragliding, cykeltur og lidt mere fest.
Denne gang tror jeg egentlig ikke, jeg vil skrive saa meget andet end, at jeg har det rigtig godt, at vi bare har det saa godt i gruppen, og at vi er rigtig gode til at passe paa hinanden - specielt i byen. Og saa faar i lige en rigtig god sang med paa vejen:


Vi ses i Guamote - bjergene, kulden, hoejden og hyggen.
Nina.

1 kommentar:

  1. Det er glad musik:-)
    Er det Guamote 200km syd for Quito?

    SvarSlet