mandag den 8. august 2016

Australien

På opfordring fra næsten hele verden genoptager jeg nu bloggen her, som tidligere var været offentlig dagbog for ture til hhv. Ecuador og Indonesien - domænet er endnu engang skiftet, men lad jer ikke forvirre af det :-)

Alt er nu pakket, og i morgen kl 07.00 flyver jeg og min studiekammerat Julie fra Aalborg lufthavn og videre ud i den store verden // til KBH og videre derfra. Onsdag aften kl 21.30 lander vi, hvis alt går efter planen, i Brisbane lufthavn, hvor vi bliver hentet af en af Julies kontakter og senere inlogeret  midlertidigt i et privat hjem i bydelen West End. Vi tager den derfra og håber på at få den fedeste tur!

Hvis i er rigtig heldige fortsætter jeg med at opdatere denne blog i løbet af de næste 5 måneder.
Min flybillet hjem siger lige nu ankomst i Danmark den 18. januar 2017.

Nina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar