tirsdag den 10. april 2012

Opdate

Fatti har brokket sig over, at min nedtælling ikke virker. Så here goes.
 (trommehvirvel)......... 16 dage!

Og flybilletten til CPH er btw lige blevet købt!

Så mangler jeg kun låse og pengebælte + evt. Pakkelisten er da ved at se overkommelig ud. Selv vandrestøvlerne er i hus, hvilket var ret ligetil. Jeg havde forberedt mig på at vade mellem 100 forskellige butikker, men ved I hvad? Jeg tog det første par, jeg kom i, i den aller første butik! Inden for de næste par dage venter jeg desuden en "afrejsepakke" fra Adventure Heart. Deri skulle jeg gerne få papirer på flybilletten CPH-Madrid-Quito tur retur og andre gode ting.

Nyd det øh.. frodige forårs-vejr!

2 kommentarer:

  1. Nu er nedtællingen vist lidt forældet :-)

    SvarSlet
  2. Hej Nina.

    Fin blog, jeg glæder mig til at følge din rejse.
    Kh Maria

    SvarSlet